Thursday, October 11, 2018

اجاره خودرو برای فیلم برداری



 امروزه گروه های تهیه کنندگان فیلم و فیلم برداری ها، از خدمات اجاره خودرو استفاده می کنند. افراد برای فیلم برداری برای ساخت فیلم ها، تیزر های تبلیغاتی برای فیلم، تهیه فیلم های سینمایی و سریال های هفتگی و فیلم های تلوزیونی، نیاز به ماشین های لوکسی و یا حتی ماشین های قدیمی دارند و برای تامین این نیاز ها از شرکت های معتبر اجاره ماشین استفاده می کنند.
شرکت های اجاره خودرو می توانند انواع ماشین های لوکس و قدیمی، انواع ون و اتوبوس، ماشین های ایرانی و ماشین های با راننده را رنت دهند، اجاره ماشین برای گروه فیلم برداری از لحاظ هزینه و دیگر موارد کاملا مقرون به صرفه می باشد. اما با راننده و بدون راننده بودن اتومبیل از اهمیت زیادی برخوردار است.

اجاره خودرو برای فیلم برداری

اجاره خودرو بدون راننده: افرادی که قصد اجاره ماشین بدون راننده را دارند باید چک و یا سفته به مبلغ مشخصی را به عنوان ودیعه ارائه دهند. و ماشین بدون راننده را نمی توانید کمتر از 3 روز رنت کنید.
اجاره خودرو با راننده: اجاره ماشین با راننده هیچ گونه ضمانتی نیاز ندارد، و حتی می توانید به صورت ساعتی و روزانه آن را رنت کنید. مشکلات احتمالی از قبیل انواع تصادفات و یا جریمه ها بر عهده رانندگان می باشد.

اجاره خودرو برای فیلم برداری

اجاره خودرو با راننده برای گروه های فیلم برداری مقرون به صرفه می باشد و می توانند به صورت ساعتی آن را اجاره کنند. اما در مواردی که نیاز است بازیگران پپشت فرمان بنشیدنند باید اجاره خودرو بدون راننده انجام دهید.

No comments:

Post a Comment